Har varit och dansat

       

I dag har jag varit och dansat och det var kul. Dom bjöd på tårta och bullar och kaffe eftersom det var sista gången det var danskurs.
Men jag dansar även på onsdagar och då är det 2 ggr kvar sen blir det kryssning det ska bli kul ser fram i mot det
kompisen åkte tidigare. Så jag gick hem och det var skönt fast det snöade ute.
På tal om det vart tog solen vägen igenligen. Snart ska jag sätta mig vid tv och bara koppla av det är ju söndag .   
                                                                      

Kommentarer
Postat av: henke

mums tårta o dans hoppas det gick bra ,så du kan svänga om på kryssningen o glänsa o dansa.

2009-03-22 @ 22:00:58
URL: http://triotrojkan.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja, det är min bästis :) Det brukar vara hon som får fixa mitt hår också, jag går aldrig till frisören! Vill inte betala så mycket när Elin gör det gratis och minst lika bra :)

2009-03-24 @ 09:10:52
URL: http://luhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0