Fredag jag har varit i arbetsförmedlingen




                                                                                        






I dag har jag varit på arbetsförmedlingen sökte jobb det finns många länkar man kan gå in och kolla men som sagt det var mycke folk där som vanligt. Tur att man har en egen dator så man kan gå in och söka i lugn och ro. Jag har även photskrivare men tyvärr så är bläck patronerna slut min dotter var här och skrev ut en massa papper så det är slut. Tyvärr är även bläck patronerna dyra men men så är det . Annars skulle jag kunna skrivit ut papper här hemma men det händer att jag går till min lilla syster och lånare deras photo skrivare. Ska kila i väg snart till Riitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0