En solig Tisdag

                                                                             

Vaknade av att solen sken hm kankske  kommer våren  snart det är så fint väder i dag fast det blåser lite granna.
Ja , man börjar ju längta efter våren  men det är ju inte långt kvar. Vill ej att det ska snöa men som sagt det brukar ju snöa till Maj suck men det får vi väl hoppas att det inte gör det. Jag längtar och längtar till April för då ska jag på kryssning
och hoppas att vi får trevligt det är ett gäng som ska följa med.
Det är dom som jag dansar i hop med. Har ju börjat på finska föreningen dansar som sagt och det är något som jag tycker ni ska prova på för det ger ochså en kick.... Men som sagt vi är ju olika.
Ha nu en trevlig dag ta vara på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0