Onsdag

Nu var det ett tag sen jag var här inne.
Och midsommaren har redan varit och då hade jag besök av mina syskon
vi firade alltså midsommaren hemma hos mig. Så vi grillade .
Missade tyvärr färsk potatis gräs lök och sill ........Efter rätten brukar ju ochså vara jordgubbar med grädde.



Sen har jag även haft besök av lilla Moa syrrans barn barn hon är som en liten charmtroll.
Ni får avgöra själv........Hon blir snart 2 år gammal så får se vad jag ska köpa till henne då.

Önskar er en trevlig dag.Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

sv: men sånt är bra när det inte sätts igång av sig själv.

2009-07-16 @ 13:37:52
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Martina

Det var jag som fixade kaklet i köket, är riktigt nöjd! Tycker det är mycket snyggare med svart :)



Skinnjackor har varit modernt länge och jag en till som jag har använt i över ett år, jag älskar skinnjackor och gärna med silver detaljer på :)



Dom stövlarna du gillar har jag köpt på skopunkten för 400 om jag inte minns fel :) Jättesnygga är dom!



Kram!

2009-09-08 @ 11:59:40
URL: http://luhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0