Ja då har man blivit genom förskyld

Hm har inte hänt så mycke det här året för utom att man har blivit genom förskyld hostar hm antar att det är influenssan som är på gång har ej haft feber ännu men det kanske kommer det med.Men som sagt nu är jag frisk jag har även varit på  arbetmarknaden abf som ni vet hm där finns inte mycke jobb men som sagt när man går dit så lär man få stå i kö i flera timmar . Jag har även utvidgat mina vyer söker lägenhet neråt och även i västerås . Men som sagt då när det blir aktuellt att jag kanske kommer att flytta neråt då lär jag ju sakna min dotter fram för allt men inte för att jag tror att hon bryr sig så mycke . Hon visar inte det i allafall. Och jag kommer även att sakna min lila syster .
Men den dagen den sorgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0