Melodifestivalen

I dag kommer schlagerfestivalen det ska bli spännande att se den.
Eftersom jag är med på myspace så var det en kille där inne som ville att jag skulle rösta på han.
Men som sagt det återstår att se när han ska sjunga i kväll .På hans sida där på myspace har han bra låtar och det är  Jonathan fagerlund som jag menar. Han är verkligen duktig han har gjort en del låtar gick och googla en dag sen gick jag in på youtube där han ochså finns.
Det var ett tag sen jag skrev här inne ska väl försöka rycka upp mig lite.
I måndag var jag på arbetsförmedlingen och sökte jobb hm gjorde även klart min cv men som sagt det är inte det lättaste att få tag på ett jobb dom varslar ju folk lite överallt. Man får hoppas att det blir bättre med tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0