Torsdag

                                                                            




I dag vaknade jag upp solen sken härligt har varit på stan och gjort lite ärende ochså.
Sen när jag kom hem då tittade jag på dumburken och det var Jerry springer på tv
och det handlade om amrikansk otrogenhet  bla och det var bråk mitt i allt i hop ochså.
sen så  tittade jag på stokholm- Arlanda det var den 5 avsnittet men som sagt har ej
tidigare sett den. Tänkte jag skulle se på det så jag gjorde det och det var ett intressant
avsnitt  så jag ska se på det nästa gång med.
Eftersom jag har missat det så ska jag kolla det på tv 3 här om programmet finns vill säga.
Nog snackat om det . Ni få ha en jätte fortsatt trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Emma-Lisa

Tack, kul å höra! Måste nästan medge att jag är nog smått avundsjuk på dig som har tiden att titta på så mkt tv. "Tur" att man var sjuk idag så att man fick chansen att se lite TV ^^ Nu för tiden tar skolan, träning och hundarna upp så mkt tid så det är nästan stört omöjligt att följa ngn serie :( Hoppas att du har en strålande dag! Kram!!

2009-04-15 @ 12:11:16
URL: http://emmalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0