Grått och trist ute

Vaknade kl 9.30 usch det var så kallt i min lägenhet.
Min snälla dotter och Johanna fixade min tomt i går.
Tack snälla för att ni hjälpte mig. Men själv så kastade jag
ut det mesta som låg där ute . Sen har jag även varit i affären
i går och handlade lite. Men det var inte därför som jag
nämde att min dotter fixade tomten utan , Det var ju tal om
att det var kallt inne hos mig misstänker att det blev kallt
för att balkongen stog öppet bra länge.
Men sen har det ju varit ganska så kallt ute.
Längtar efter våren var är den någonstanns ?
Så att man kan ta på sig tunnare kläder.
Elelr vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja, den är rolig :)

2009-04-16 @ 17:20:24
URL: http://luhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0